Schumacher vs. Alonso: Most vagy soha!
2006.09.04. 18:49
Michael Schumachert és Fernando Alonsót mindössze tizenkét pont választja el egymástól a szezon utolsó négy versenye előtt. Schumacher nem először van ilyen helyzetben, de vajon idén is képes lesz a fordításra, vagy elbukik a végső küzdelemben?
A Renault stílusosan, világbajnokhoz méltóan kezdte meg az idei évet. Az első három tengerentúli versenyt zsinórban megnyerte, majd egy kis megtorpanást követően a szezon kilencedik állomásáig, a Kanadai Nagydíjig abszolút uralta a mezőnyt a Forma-1-ben. A Ferrari ugyan addig sem gyengélkedett, versenyzői mégsem tudták felvenni az iramot a Renault pilótáival. Igen ám, de jött az Amerikai Nagydíj, ahol minden megváltozott.
A Ferrari magára talált, és Schumacher zsinórban három futamgyőzelmet is aratott, melynek köszönhetően jócskán faragott hátrányából Alonsóval szemben, míg a Ferrari is egyre jobban megérkezett a Renault mögé a gyártók versenyében.
A Magyar Nagydíjon az időjárás játszotta a legnagyobb szerepet, míg a legutóbbi Török Nagydíjon Felipe Massa révén ismét győzelmet aratott a Ferrari, ám Schumacher kikapott Alonsótól, így négy futammal a szezon vége előtt tizenkét pont a különbség kettejük között az egyéni összetettben, míg a Ferrari már csak két ponttal van lemaradva a Renault mögött a konstruktőrök versenyében.
Versenyről-versenyre
 |
Bahreini GP, rajt |
Forrás: EPA |
Egy minden eddiginél komolyabb téli tesztprogram előzte meg a szezon első futamát. Bár az előszezonban az eredmények alapján a Hondát tartották az idei év egyik legnagyobb esélyesének, hamar rá kellett eszmélni, hogy a japán gárda az idei évben sem fog maradatót alkotni - pedig Magyarországon Jenson Button révén - megszerezte első futamgyőzelmét a Forma-1-ben.
A legnagyobb figyelem azonban kétségkívül a Renault és a Ferrari versenyzőire, azon belül is Alonsóra, illetve Schumacherre irányult. 2005-ben az olaszoknak esélyük sem volt a Renault-val szemben, ám a kemény munkának köszönhetően a Ferrari ismét az élmezőnyben találta magát az idei évben.
Bahreini Nagydíj Az első futamnak helyet adó Bahreini Nagydíjon nagy meglepetésre a Ferrari versenyzői indulhattak az első két helyről, míg a világbajnoki cím birtokosa, Fernando Alonso csak negyedik pozícióból várhatta a futam rajtját. Bár Schumacher az első kiállása után továbbra is az élen tanyázott, mivel második etapja rövidebb volt, mint Alonsóé, a spanyol versenyző az utolsó kiállását követően hajszállal ugyan, de átvette a vezetést riválisától, és Schumachert megelőzve megnyerte a szezonnyitó nagydíjat.
Maláj Nagydíj A szezon második futamán a Ferrari komoly nehézségek elé nézett, ugyanis Massa és Schumacher autójában is motort kellett cserélni, így már a futam előtt tudták, hátrányból kell megkezdeniük a sepangi megmérettetést. A Renault olasz pilótája szerezte meg a pole pozíciót, míg Alonso csak a nyolcadik helyet kaparintotta meg, miközben a Ferrari duója a mezőny hátsó régiójából várhatta a futam rajtját. Fisichella senkitől sem zavartatva megszerezte a győzelmet, míg Alonso fantasztikus versenyzést bemutatva feljött mögé a második helyre. A Renault történelme második, és az 1982-es Francia Nagydíj óta az első kettős győzelmét aratta, míg a Ferrari pilótái boldogok voltak, hogy egyáltalán pontokat szereztek.
 |
Ausztrál Nagydíj Az első három tengerentúli verseny utolsó állomásán az időjárás komoly kalamajkát okozott az időmérő edzésen, így több élversenyző - köztük a Ferrari duója - sem jutott be az utolsó körbe. Button szerezte meg a pole pozíciót a Renault pilótapárosa, Fisichella és Alonso előtt, míg Schumacher és Massa csak a tizenegyedik, illetve a tizenhatodik helyeken végeztek. A verseny folyamán három alkalommal is pályára gördült a biztonsági autó, mely jócskán megkavarta a kártyákat, azonban Alonso senkitől sem zavartatva megszerezte idei második győzelmét, miközben a Ferrari egyetlen egy pontot sem szerzett. Massa már a második körben eldobta autóját, Schumacher pedig a verseny felénél járva a célegyenesre ráfordítóban csapta a palánknak a 248 F1-es modellt. A Renault Fisichella révén plusz négy pontot szerzett, így tovább növelte előnyét a Ferrarival szemben.
San Marinoi Nagydíj
Az Európai futamok nyitóállomásán Imolában a Ferrari hazai közönsége előtt brillírozott. Az időmérő edzést Schumacher megnyerte, míg Massa is a Renault pilótái előtt végzett, akik csak az ötödik (Alonso), illetve a tizenegyedik pozícióban (Fisichella) foglalhattak helyet. A futam hatalmas izgalmakat hozott. Schumacher és Alonso lemásolták a tavalyi versenyt. Az utolsó húsz körben a két rivális közvetlen egymás nyomában autózott, ám a Ferrari hétszeres világbajnoka minduntalan visszaverte Alonso támadásait, így a sorrend a végéig nem változott. Massa a negyedik lett, míg Fisichella az egy pontot érő nyolcadik helyen futott célba. A Ferrari és Schumacher megkezdték a felzárkózást.
 |
Európa Nagydíj Alonso visszavágott Schumachernek, és elhappolta előle a pole pozíciót. Massa a harmadik, miközben az egyre gyengébben teljesítő Fisichella csak a tizenharmadik helyről indulhatott. A spanyol világbajnok az első kiállásáig tartotta a vezető pozíciót, ám mivel Schumacher tovább kint tudott maradni a pályán, átvette a vezetést, amit már nem is engedett ki a kezéből. Massa a harmadik, míg Fisichella a hatodik lett. A Ferrari és Schumacher folytatták a felzárkózást.
Spanyol Nagydíj A Renault brillírozott Alonso hazai versenyén. A spanyol pilóta és csapattársa az első sorból várhatták a vasárnapi futamot, ahol Fernando mindvégig dominált, és egy pillanatra sem engedte ki a kezéből a vezetést. Fisichella visszacsúszott a harmadik helyre, míg a második, illetve a negyedik pozícióban Schumacher és márkatársa Felipe Massa végzett. Alonso és a Renault ismét növelte előnyét.
 |
Monte-Carlói Nagydíj Schumachert és a Ferrarit tartották az abszolút esélyesnek a hercegségben, ám mégis Alonso diadalával, és Michael hanyatlásával ért véget a Monacói Nagydíj. Bár Schumacher megszerezte a pole pozíciót, idejét a sportfelügyelők törölték, ugyanis vizsgálatuk szerint szándékosan állította le autóját az időmérő utolsó etapjának végén, ezzel akadályozva vetélytársait a zavartalan tovahaladásban. Alonso megörökölte a pole pozíciót, míg Schumachernek a mezőny végéről kellett megkezdenie a futamot az előzésre alkalmatlan utcai pályán. Fernando könnyedén megszerezte a győzelmet, míg Schumacher remek taktikájának és versenyzői képességeinek köszönhetően feljött az ötödik helyre Fisichella elé, míg Massa pontot sem szerzett. A Renault és Alonso tovább növelte előnyét.
Brit Nagydíj Alonso várhatta az élről a vasárnapi futamot, míg Schumacher, Massa, és Fisichella, Raikkönen mögött sorakoztak fel a rajtrácsra. A Renault spanyol bajnoka rajt-célgyőzelmet aratott, míg a második helyen Schumacher futott célba. Fisichella és Massa a negyedik, valamint az ötödik helyeken végeztek. A Ferrari és Schumacher újabb pontokat vesztett riválisaival szemben.
Kanadai Nagydíj A mezőny ismét a tengerentúlra utazott. A Renault versenyzői idén már másodszor indulhattak az első sorból, míg Schumacher és Massa csak az ötödik, illetve a tizedik helyről várhatták a futam rajtját. Alonso zsinórban negyedik futamgyőzelmét aratta Kanadában, így újabb két pontot lopott a második helyen befutó Schumachertől. Fisichella ismét megelőzte Massát, így a különbség elérte eddigi maximumát. Alonso 25, míg a Renault 34 ponttal vezette a bajnokságot.
 |
Amerikai Nagydíj
A Ferrari magára talált Amerikában. Schumacher és Massa indulhattak az első sorból, míg Fisichella és Alonso a harmadik, illetve az ötödik helyre szorultak. Már a szombati időmérőn látni lehetett, hogy a Renault nincs jó formában, és Alonso rengeteget küszködik az autó pályán tartásával. A versenyen sem változott a felállás, a Ferrari kettős diadalt aratott, míg Fisichellának és Alonsónak be kellett érnie a harmadik, illetve az ötödik hellyel. Schumacher és a Ferrari megkezdte a felzárkózást.
Francia Nagydíj Mindenki arra számított, hogy a Renault hazai pályán vissza fog vágni a Ferrarinak, ám Schumacher és Massa szerezte meg az első két helyet az időmérő edzésen, miközben Alonso és Fisichella csak a harmadik, valamint a hetedik pozícióban végeztek. A versenyen is a Ferrari dominált. Schumacher megverte Alonsót, míg Massa is Fisichella előtt végzett, így a különbségek tovább csökkentek.
Német Nagydíj Schumacher hazai versenyén meglepetésre Kimi Raikkönen szerezte meg a pole pozíciót, míg a Ferrari bajnokának meg kellett elégednie a második hellyel, akit csapattársa, Massa követett a harmadik pozícióban. A Renault tovább szenvedett: Fisichella az ötödik, míg Alonso csak a hetedik helyről várhatta a futam rajtját. A versenyen a Ferrari tovább dominált, és az Amerikai Nagydíj után megszerezte idei második kettős győzelmét, mellyel rengeteg pontot hozott a konstruktőrök versenyében. Alonso és Fisichella csak az ötödik, hatodik helyen végeztek.
 |
Magyar Nagydíj Augusztus elején hazánkba látogatott a száguldó cirkusz, ahol sokak szerint az évszázad versenye került megrendezésre. Pénteken Alonso, szombaton Schumacher szolgáltatta a szenzációt. Mindketten buta hibát vétettek, melyet a sportfelügyelők két másodperces időbüntetéssel jutalmaztak. Miközben Raikkönen és Massa indulhattak az élről, Schumacher és Alonso csak a tizenkettedik, és a tizenötödik pozícióból várhatták a futam rajtját. A versenyt az eső megbolondította, Button megszerezte a győzelmet, noha Alonso a kerékanya meghibásodásáig az élen autózott. Schumacher is kockáztatott, így kiesett, ám Kubica kizárásával megszerezte az egy pontot érő nyolcadik helyet. A Ferrari három, a Renault egy pontot sem szerzett. Schumachert már csak tíz pont választotta el Alonsótól, míg a Ferrari hét pontos lemaradásban követte a Renault-t a gyártók versenyében.
Török Nagydíj
A legutóbbi versenyhétvége abszolút Ferrari fölénnyel vette kezdetét, amit az időmérő edzés is bizonyított, ahol Massa és Schumacher indulhattak az élről Alonso és Fisichella elől. A versenyen Massa rajt-cél győzelmet aratott, míg a biztonsági autónak és Michael hibájának köszönhetően Alonso megszerezhette a második helyet, mellyel újabb két pontot lopott riválisától, így négy futammal a szezon vége előtt tizenkét ponttal vezeti az egyéni bajnokságot, míg a Ferrari két pontra megközelítette a Renault-t a konstruktőrök versenyében.
A bajnokságok alakulása
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
F. Alonso |
10 |
18 |
28 |
36 |
44 |
54 |
64 |
74 |
84 |
88 |
96 |
100 |
100 |
108 |
M. Schumacher |
8 |
11 |
11 |
21 |
31 |
39 |
43 |
51 |
59 |
69 |
79 |
89 |
90 |
96 |
Különbség |
2 |
7 |
17 |
15 |
13 |
15 |
21 |
23 |
25 |
19 |
17 |
11 |
10 |
12 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Renault |
10 |
28 |
42 |
51 |
62 |
78 |
91 |
106 |
121 |
131 |
142 |
149 |
149 |
160 |
Ferrari |
8 |
15 |
15 |
30 |
46 |
59 |
63 |
75 |
87 |
105 |
121 |
139 |
142 |
158 |
Különbség |
2 |
13 |
27 |
21 |
16 |
19 |
28 |
31 |
34 |
26 |
21 |
10 |
7 |
2 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Kísért a múlt
 |
Michael és Mika párharca (Francia GP, 1999) |
Forrás: McLaren |
Michael Schumacher nyolcadik bajnoki címe megszerzésére készül, ám nem lesz egyszerű számára ez a küldetés. A Ferrari német versenyzőjének eddig csak egy alkalommal sikerült megfordítania a bajnokságot a szezon utolsó négy versenyén, mikor 2000-ben Mika Haikkinennel vívott ádáz csatát a végső győzelemért. Akkor azonban jóval kisebb volt a különbség kettejük között négy futammal a szezon vége előtt, hiszen a McLaren finn versenyzője csak 5 ponttal vezetett Schumacher előtt. Az akkor harmadik bajnoki címére készülő Schumacher az utolsó négy futamot zsinórban megnyerte, mellyel az utolsó előtti versenyen, Japánban bebiztosította magának az első helyet az egyéni összetettben.
Schumacher első két bajnoki címét a Benetton (a Renault elődje) istállónál szerezte meg még 1994-ben és 95-ben. A német versenyző mindkét alkalommal vezető pozícióból (több mint tíz pontos előnnyel) várta a szezon utolsó négy megmérettetését, amely elégnek bizonyult ahhoz, hogy megtartsa elsőségét.
 |
1996-ban a Williams versenyzői vívtak csatát a bajnoki címért. 1997-ben viszont ismét feltámadt a Ferrari és vele együtt Schumacher. A német pilóta tíz pontos előnnyel várta a szezon utolsó négy futamát, ám Villeneuve folyamatosan faragott hátrányából, így az utolsó megmérettetést Jerezben csak egy pontos előnnyel kezdte meg Michael. Gondolom senkinek nem kell ecsetelni a történteket. Schumacher ütközött Villeneuve-vel: a Ferrari a kavicságyban ragadt, míg Jacques átadta a helyét a McLaren versenyzőinek, és szép komótosan befutott a harmadik pozícióban, mellyel megszerezte pályafutása első és egyetlen bajnoki címét a Forma-1-ben. A kanadai versenyző tehát fordítani tudott.
1998-ban a McLarenek feltámadtak, és Mika Hakkinen Jerezben szerzett elsőségét követően győzelmet győzelemre halmozott. A Ferrari már akkor is a szezon elején gyengélkedett, így Schumacheréknek keményen kellett hajtaniuk, hogy az évad során behozzák az első versenyeken begyűjtött tetemes lemaradásukat. Az utolsó négy verseny előtt Hakkinen 7 ponttal vezetett riválisa előtt, aki ugyan ledolgozta lemaradását, az utolsó két megmérettetésen ismét kikapott a finn pilótától. Hakkinen végül négy pontos előnnyel megszerezte pályafutása első bajnoki címét. A fordítás tehát elmaradt.
1999-ben Schumacher a Brit Nagydíjon eltörte lábát, így a feladat csapattársára, Eddie Irvine-ra hárult, aki kis híján megszerezte a Ferrari oly régóta áhított egyéni bajnoki címét. Az ír versenyző hét ponttal volt lemaradva Hakkinen mögött a szezon utolsó négy megmérettetése előtt, ám a szerencsének és természetesen a Ferrari taktikai előnyének köszönhetően az utolsó versenyt négy pontos előnnyel várta. A McLaren finnje azonban fordítani tudott, és az utolsó versenyen, a Japán Nagydíjon aratott győzelmével megvédte bajnoki címét. Hakkinen korábbi előnye ugyan csökkent, sőt vesztésre is állt, de végül megtartotta vezető helyét.
A 2000-es évről már beszéltük, Schumachernek ekkor sikerült először és eddig utoljára megfordítania a bajnokság állását az utolsó négy futamon. 2001-ben a Ferrari kimagaslóan teljesített, Schumacher már a Magyar Nagydíjon, négy futammal a szezon vége előtt bezsebelte a bajnoki címet, így az utolsó versenyekre nem maradt izgalom. 2002-ben szintén az olaszok voltak fölényben, ekkor egy versennyel később, a Belga Nagydíjon, három futammal az idény vége előtt dőlt el a bajnoki cím sorsa.
 |
2003-ban Kimi Raikkönennel gyűlt meg Schumacher baja. A McLaren finn versenyzője az utolsó futamig harcban volt a bajnoki címért, ám végül elbukott a rutinos rókával szemben. Schumacher ekkor kilenc pontos előnnyel kezdte meg az utolsó négy futamot, és bár előnye némiképp csökkent, megtartotta az első helyét, és bezsebelte ötödik bajnoki címét.
2004-ben szintén Schumacher dominált. A német versenyző négy futammal a szezon vége előtt negyven ponttal vezetett csapattársa, Rubens Barrichello előtt, így már a Belga Nagydíjon tudni lehetett, ki lesz a bajnok.
A tavalyi évben Fernando Alonso huszonhét pontos előnnyel állt az élen az utolsó négy futam előtt. Schumacher ugyan faragott hátrányából, Alonso már a Brazil Nagydíjon, két futammal a szezon vége előtt eldöntötte a bajnoki cím sorsát, és 23 évesen a Forma-1 történetének legfiatalabb bajnokává avanzsált.
Az utolsó négy állomás
A 2006-os szezon utolsó négy állomásának Olaszország, Kína, Japán, illetve Brazília ad majd otthont.
Olasz Nagydíj
Monzában minden bizonnyal a Ferrari lesz a favorit, hiszen az olaszok hazai közönség előtt bizonyítani szeretnének. A hétszeres világbajnok egyébként négy alkalommal (1996, 1998, 2000, 2003) győzedelmeskedett már Olaszországban, míg legnagyobb riválisa, Fernando Alonso még egyszer sem állhatott fel a dobogó legmagasabb fokára Monzában. A Ferrari tizenhatszor aratott győzelmet az Olasz Nagydíjon, ám a Renault visszatérése óta még nem diadalmaskodott.
A Ferrari legutóbb 2004-ben Rubens Barrichello révén győzött hazai pályán, míg a tavalyi évben a McLaren kolumbiai versenyzője, Juan Pablo Montoya ünnepelhetett a dobogó tetején.
Az olasz ring eszi a gumikat, és karakterisztikájából (hosszú egyenesek, szűk lassítók) kifolyólag megköveteli az erős motorokat. Sem a Ferrari, sem a Renault nincs gondban a motorerő terén, ám a Bridgestone és a Michelin közti különbségek döntőek lehetnek, különösen a franciák számára, akik a Fellebbviteli Bíróság jogerős határozata alapján nem használhatják az általuk kifejlesztett ellensúlyos lengéscsillapítót, mely elvesztése egyesek szerint körönként akár három-négy tizedmásodperc veszteséget is jelent számukra.
 |
Kínai Nagydíj
A sanghaji pálya kétéves történelme során először a Ferrari versenyzője Rubens Barrichello, tavaly pedig a Renault spanyolja Fernando Alonso állhatott fel a dobogó legmagasabb fokára. Kína biztosan nem tartozik Schumacher kedvenc pályái közé, hiszen a német versenyző még egyetlen alkalommal sem szerzett pontot a 2004-ben debütált ringen. Két évvel ezelőtt egy kicsúszás okozta a vesztét, míg tavaly még csak az első tíz közé sem tudott kerülni. A hétszeres világbajnok éppen ezért óvatosan készül a Kínai Nagydíjra, mert eddig úgy tűnik, átok ül rajta Sanghajban.
Eközben Alonso tavalyi sikerét követően bizakodva várja az idei versenyt, ahol a Ferrari 2005-ben rettenetesen gyengén teljesített. Ha az Olasz a Ferrari, akkor Kína a Renault pályája, ám természetesen itt is komoly feladat hárul majd a gumigyártókra.
Japán Nagydíj
Japánban viszont ismét Schumacher lesz a favorit. A Ferrari versenyzője nem kevesebb, mint hat alkalommal (1995, 1997, 2000, 2001, 2002, 2004) állhatott már fel a dobogó tetejére, így ebben az évben is komoly eséllyel pályázhat a győzelemre. Eközben Alonso itt sem szerzett még győzelmet, ám ennek ellenére nem lehet azt mondani, hogy ne lenne esélyes a szuzukai ringen.
A tavalyi évben remekül szerepelt a Renault, és Fisichella kis híján megszerezte a futamgyőzelmet, ám Raikkönen az utolsó körben parádés manővert bemutatva átvette tőle az első helyet, és megszerezte a győzelmet. Japánban többször is volt már esős futam, ami szintén megkeverheti a lapokat. Bár Schumachert hatalmas esőmenőnek tartják, a Magyar Nagydíjon bebizonyosodott, hogy a Michelin esős aszfaltra alkalmatos abroncsai jelenleg verik a Bridgestone termékeit.
 |
Brazil Nagydíj
A tavalyi évvel ellentétben idén a Brazil Nagydíj ad otthont a szezon utolsó megmérettetésének. Schumacher négy alkalommal (1994, 1995, 2000, 2002) győzött már Interlagos-ban, míg Alonso egy elsőséggel sem büszkélkedhet. A tavalyi futamot a McLaren duója, Juan Pablo Montoya és Kimi Raikkönen zára az élen, míg Alonso Schumacher előtt a harmadik pozícióban végzett. 2004-ben szintén Montoya ért célba elsőként a Williams színeiben, míg Alonso akkor is megelőzte Schumachert.
A Brazil Nagydíjon az óramutató járásával ellentétes irányban köröznek a versenyzők, ami szintén megnehezíti majd a dolgukat, míg a puklis aszfalt is gondot okozhat a csapatoknak a helyes beállítások megtalálásakor. A gumiválasztás itt is kulcsfontosságú lesz, különösen, ha a hétvége folyamán esetleg elered az eső, és kevesebb időt tölthetnek a pilóták ideális körülmények között az aszfalton.
A második pilóták szerepe
 |
Alonso és Fisichella a dobogón |
Forrás: EPA |
Eddig javarészt Alonso és Schumacher párharcáról beszéltünk, de nem szabad elfeledkezni arról, hogy a konstruktőrök között is bajnokot fognak avatni az év végén. A Ferrari jelenleg két ponttal van csak elmaradva a Renault mögött, ám a legutóbbi versenyeken hihetetlen tempóban érkezett meg a franciák nyakára.
És itt jönnek képbe a csapatok második számú versenyzői, Giancarlo Fisichella és Felipe Massa, akik szintén hatalmas csatát vívnak egymással. A másodhegedűsök nem csak a csapatnak, hanem márkatársuknak is rengeteg segítséget nyújthatnak, hiszen ők is pontokat csenhetnek el csapattársuk riválisától, ezzel megkönnyítve kollégájuk életét.
Az utóbbi versenyeken Massa rendre felülmúlta Fisichellát, ami a pontok állásában is megmutatkozott. A Ferrari rohamlétekben zárkózott fel a Renault-ra, míg Schumacher is megközelítette Alonsót, noha a spanyol a Török Nagydíjon ismét növelte előnyét, és jelenleg tizenkét ponttal áll az élen az egyéni pontversenyben.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
F. Massa |
0 |
4 |
4 |
9 |
15 |
20 |
20 |
24 |
28 |
36 |
42 |
50 |
52 |
62 |
G. Fisichella |
0 |
10 |
14 |
15 |
18 |
24 |
27 |
32 |
37 |
43 |
46 |
49 |
49 |
52 |
Különbség |
0 |
6 |
10 |
6 |
3 |
4 |
7 |
8 |
9 |
7 |
4 |
-1 |
-3 |
-10 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zárszó
A bajnokság továbbra is kiélezett és teljesen nyitott. A szezon utolsó négy versenyén azonban el fog dőlni mindkét bajnoki cím sorsa. Bolondság lenne jóslatokba bocsátkozni a párharcok végkimenetelét illetően, de egy biztos: parádés lesz a 2006-os Forma-1-es szezon végjátéka, függetlenül attól, ki gyarapítja bajnoki címeinek számát.
|